Kategori: İnternet, Sosyal Medya, Yaşama Dair Tarih:

Anonim Olmak ve Bir Anonimin Yaşamı [Röportaj]

Haberlerde, sosyal medyada ve hatta ayaküstü sohbetlerde dünyaca ünlü aktivist hacker (hacktivist) grubu Anonymous‘u duymayan yoktur diye umut ediyorum. Ülke insanımız onları haberlerde #opIsrael ve #opTurkey operasyonları ile tanıdı. Grubun adı Anonymous çünkü grubu oluşturan aktivistler (hacktivist) anonim yani kimliksiz kişiler. Anonim olma durumuna ise anonimlik deniliyor. Anonim olmak (anonimlik) tanımı herkesin aşina olduğu bir kavram değil bu […]
22Devamı
Kategori: Ahmet, Yaşama Dair Tarih:

Soru Soran Adamın Adres Sormayan Mermisi

20 Mayıs 2014 Salı, bu tarihi unutur muyum bilmiyorum. Hızlı ve uzun adımlarla yanıma yaklaşan birinin “H. sen misin?” sorusunu sorup, cevabını beklemeden, soruyu bitirmeden, yaklaşık 10-11 metre arası bir mesafeden (polise göre) kafama hedef alıp ateş ettiği; tetiğe basma anı öncesinde arkasından ona yetişmeye çalışan kadının “O değil” diyerek bağırdığı ve polise göre merminin […]
10Devamı
Kategori: Davranışsal Şeyler Tarih:

Tutarlılık ve Bağlılık Kavramı : Sara ve Tim’in Hikayesi

  Geçmişte IT yöneticisi olarak üç yıldan fazla, dört yıldan az çalıştığım fuar organizasyon şirketinde tek erkek çalışandım. Satış, reklam, muhasebe kısaca tüm departmanlar genç ve çalışkan kadınlardan oluşuyordu. Halen görüştüğüm değerli arkadaşlar edindim. Evet şanslıydım. Şirkette kadın personel sirkülasyonu çoktu. Departmanlara genellikle kadın personeller alınır fakat fuarcılığın aşırı koşturmacasını ve stresini kaldıramaz 3-5 ay sonra ayrılırlardı, zaten şirketi ayakta tutan ve çarkın […]
5Devamı
sayfa 1 of 13
  • Mükemmeliyetçilik büyük bir düşmandır, mükemmele ulaşmak için harcadığımız zaman, hiç bir şey yapmamak için kullanılan en iyi özürdür.

    Tom Peters
    Tom Peters
  • Paradan başka bir şey getirmeyen şirket, zavallı bir şirkettir.

    Henry Ford
    Henry Ford
  • Serbest rekabete ticaretten çok fikirlerin ihtiyacı var.

    Bertrand Russell
    Bertrand Russell
  • İnternet insanların yaptığı ama anlamadığı ilk şeydir.  Anarşi konusunda şu ana dek yapılmış en büyük deney.

    Eric Schmidt
    Eric Schmidt
  • Yanlış anlayanlar tarafından söylenen bir doğrudan daha kötü hiç bir yalan yoktur.

    William James
    William James
  • Bazen yazdıklarımdan çok şey öğreniyorum.

    Claude Lévi-Strauss
    Claude Lévi-Strauss
  • İnsanlar, siz onlara gösterene kadar ne istediklerini bilmezler.

    Steve Jobs
    Steve Jobs
  • Birgün öleceğimi düşünmek, yaşamda büyük seçimler yapmama yardımcı olan en önemli etken.

    Steve Jobs
    Steve Jobs
  • Bu hayatta zamanınız sınırlı. O sınırlı zamanı, başkasının yaşamını yaşayarak harcamayın.

    Steve Jobs
    Steve Jobs

Twitter'dan

  • RT  @ercumentb : Facebook bildirimlerimde "arkadaşın seni oyuna davet etti" yerine "arkadaşın seni şu kitabı okumaya davet etti" cümlesini gö…30 minutes ago
  • Abi öyle deme benim portre fotoğrafımı atlayıp diğer fotoğrafları da beğenmiş bir kısmı :/  @SoykanOzcelik 45 minutes ago
  • Olay ya meta taglerden birinde ya da C. Aguilera hayranlarında. Bileydim daha önce paylaşırdım.47 minutes ago
  • Noluyor yav. Bu paylaşımdan sonra tuhaf şeyler oldu. 700'e yakın beğeni ve takipçi sayısı 800 küsürden 1300'lere uçtu  http://t.co/Y3V1IJwvuQ 49 minutes ago
İletişim